مهرداد مولودی، دارای مدرک دکترای آموزش زبان انگلیسی، عضو سابق هیات علمی دانشگاه و بنیانگذار آکادمی زبان مهرداد ، بیش از دو دهه تجربه در زمینه آموزش، از جمله خلق مجموعه کتابهای پرفروش”مجیک فانیکس” را به همراه دارد. وی به عنوان پژوهشگر در دانشگاه وندربیلت آمریکا، در حال بررسی آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی و بهترین شیوه ها برای بهبود و رهبری مدارس است. با چشمانداز پرورش “زبانآموزانی مسلط بر زبان های خارجی، متفکر، خلاق و شهروندانی جهانی در قرن بیست و یکم”، آکادمی زبان مهرداد محیطی شاد و حمایتگر را از طریق روش های نوآورانه آموزشی با تیم دکتر مولودی فراهم می کند. دکتر مولودی قصد دارد با تکیه بر کار تیمی و گسترش آکادمی زبان مهرداد به ساخت آینده ای روشن تر برای نوآموزان ایرانی کمک کند.
پیش از تاسیس آکادمی زبان مهرداد، مریم لاری فعالیت آموزشی خود را در سال 1380 در موسسات معتبر زبان در شمال تهران آغاز نمود. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد ترجمه زبان فرانسه از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. گذراندن دوره های تخصصی همچون مدیریت مشتری در آکادمی برتر، تدریس زبان فرانسه به کودکان در مرکز فرهنگی سفارت فرانسه و مدیریت اداری مجتمع فنی تهران در رزومه ایشان دیده می شود.مریم لاری دارای مدرک مدیریت ارشد کسب و کار MBA از مدرسه کسب و کار ماهان بوده و در حال حاضر دانشجوی دکترای کسب و کار DBA است و به ارتقاء سطح دانش و مهارت های خود در حوزه مدیریت می پردازد.ترجمه رمان Je l’aimais در سال 1388 در راستای غنای ادبیات فارسی و نزدیکی فرهنگی ایران و فرانسه توسط ایشان انجام گرفت.مریم لاری با انگیزه ایجاد محیطی امن و شاد برای یادگیری کودکان، به همراه همسر خود آکادمی زبان مهرداد را تاسیس نمود. با بهره گیری از تجربیات شخصی خود به عنوان مادر، ایشان معتقد است که ایجاد محیطی حمایتی و انگیزه بخش، همانند خانه ای دوست داشتنی، برای رشد تحصیلی و شخصی کودکان ضروری است.
کامبیز نوابی زند با بیش از ۲۰ سال تجربه در مدیریت ارشد کسب و کار و توسعه سازمانی، دارای دکتری تخصصی (PhD) در مدیریت راهبردی سرمایه های انسانی با تمرکز بر یادگیری سازمانی است. در کنار تدریس دورههای MBA و DBA در مدرسه کسب و کار دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ، به عنوان مشاور و عامل اجرایی در تحول سازمانی و بهبود عملکرد سازمانها (حدود 45 سازمان از قبیل روژین تاک، مس سرچشمه، شتاب دهنده سریر دانشگاه تهران، خودروسازی فردا، پرشیا خودرو، مبنا تلکام، صنایع غذایی روژین، صنایع غذایی 202، موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران و …) نقش مؤثری ایفا کرده است. دیدگاه او در آموزش کودک و نوجوان تربیت نسلی خلاق و توانمند است که علاوه برتسلط بر زبانهای خارجی به تفکر نوآورانه در دنیای قرن ۲۱ بپردازند. همچنین، او باور دارد که با پرورش چنین نسلی، میتوان تحولات اجتماعی و اقتصادی مثبت و پایداری را در جامعه بهوجود آورد که بر پایه خلاقیت و توانمندی فردی استوار باشد.
شاپرک زاویه بیش از چند دهه است که در حوزه مدیریت آموزش با رویکرد نوآوری و استحکام ارتباط میان رشته ای فعالیت داشته است. وی در مسیر حرفه ای خود کوشیده است که میان رسانه و آموزش پلهای معنی دار و کاربردی برقرار سازد. او دانش آموخته ادبیات زبان انگلیسی و حائز مدرک (DBA) Doctorate of Business Administration از دانشگاه تهران می باشد و طراحی و اجرای دوره های آموزشی برای موسسات و شرکتهای معتبری مانند Danone و امیا پارس را در کارنامه خود دارد. در طول سالهای فعالیت در حوزه رسانه و بسترهای دیجیتال و مشحصا در بخش تولید و مدیریت محتوا، او با تیمهای Back End و اصحاب رسانه همکاری داشته که حاصل آن تولید انواع بسته های آموزشی، کتب صوتی و پادکست بوده است. شاپرک زاویه جز هسته اولیه پلتفرم پادکست شنوتو (پربازدیدترین پادکچر فارسی زبان ایران) بوده و همواره سعی کرده که تجربه عملی مهارتهای زبانی را در موقعیتهای متفاوت به زبان آموزان گروههای سنی متفاوت منتقل کرده و گروههای آموزشی و هیئتهای علمی را در جهت حصول اهداف آموزشی هدایت کند. در سمت معاون آموزش آکادمی مهرداد و در مقام Change Agent او امیدوار است که برای رشد و تعالی فرزندان ایران زمین منشا اثر باشد.
زهره صوفیانی مدرس زبان و استاد برجسته تربیت مدرس، دارای بیش از ۲۰ سال تجربه حرفهای در زمینه آموزش زبان انگلیسی در مدارس تهران است. وی با مدرک کارشناسی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) و مدرک کارشناسی ارشد در رشته زبانشناسی، در طی دو دهه گذشته به پیشرفت آموزش زبان در ایران کمک های شایانی کرده است.ایشان در سال 1401-1402 موفق به گذراندن فلوشیپ معتبر مدیریت آموزشی، سازماندهی و سیاستگذاری در دانشگاه وندربیلت آمریکا شدند که درک ایشان را از پیچیدگیهای سیستمهای آموزشی غنی تر کرده و مهارتهای ارزشمندی در رهبری و توسعه مدارس و سیستم های آموزشی فراهم کرده است.در حال حاضر، زهره صوفیانی به عنوان مربی آموزشی (Instructional coach) در آکادمی زبان مهرداد فعالیت دارد و در این نقش، ایشان همچنان به الهامبخشی و هدایت معلمان پرداخته تا کیفیت آموزش و یادگیری زبان را در بین نوآموزان ایران زمین ارتقا دهد.
مرضیه کاشف با تخصص در شناسایی و بهبود فرایندها و نوشتن دستورالعملهای کاری، موفق به اجرای چندین پروژه بهبود کیفی در آکادمی شده است و در حال حاضر مشغول بهبود مستمر فرایندهای آموزشی و اجرایی میباشد. او به آموزش به عنوان کاتالیزور مهم در رشد و تعالی کودکان نگاه میکند و بر همین اساس معتقد است برای رسیدن به کیفیت بالای آموزشی، نیاز به شناسایی و بهبود فرایندها و همچنین یکسانسازی دستورالعملها داریم. مسئولیت او ایجاب میکند که با بهبود طراحی فرآیندهای آموزش، به رشد و شکوفایی هر کودک کمک کند و محیطی مناسب برای یادگیری در آکادمی زبان مهرداد ایجاد نماید.
کوثر آقایی، دانشآموختهی زبان و ادبیات انگلیسی و کاندیدای دکتری مطالعات تطبیقی ادیان، با بیش از ۱۰ سال تجربه تدریس، ترجمه و سوپرویژن در پروژههای مختلف، سرپرست و ناظر آموزشی واحدهای کودک و نوجوان است. او مدیریت حدود ۷۰۰ زبانآموز و ۴۰ مدرس را بر عهده دارد و در واحد جذب و تربیت مدرس، به رشد حرفهای مدرسین کمک میکند. علاقهمندی او به فلسفه، روانشناسی، جامعهشناسی و مدیریت، نگاه او را به آموزش فراتر از مهارت زبانی برده و آن را ابزاری برای رشد فردی و اجتماعی میداند. او تلاش میکند با حمایتگری و رویکردی مادرانه، زبانآموزان و مدرسین را در مسیر پیشرفت همراهی کند. همین باورها باعث شد تا او مسیر خود را در آکادمی زبان مهرداد ادامه دهد و به پرورش نسلی خلاق، مستقل و آماده برای جهان امروز کمک کند، او نیز عمیقا باور دارد که میتوان با آموزش بهتر، فردای بهتر برای کودکان ایران ساخت.
آدرین زرافشان با تمرکز بر توسعه مهارتهای تدریس و ارتقای کیفیت یادگیری، نقش مهمی در بهبود فرآیندهای آموزشی آکادمی ایفا میکند. او بهعنوان دبیر «شنبههای سبز»، برنامهای که به ابتکار دکتر مولودی طراحی شده، مسئول سازماندهی و اجرای جلسات آموزشی برای مدرسان است. آدرین با انتخاب موضوعات کاربردی، دعوت از متخصصان و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات، به رشد حرفهای مدرسان کمک میکند و به طور مستقیم با اهداف آکادمی در جهت پرورش زبانآموزانی مسلط به زبانهای خارجی، متفکر، خلاق و شهروندانی جهانی در قرن بیست و یکم همسو است. همچنین در حوزه جذب و ارزیابی مدرسان جدید، با شناسایی استعدادها و ارائه فرصتهای توسعه، به گسترش تیم آموزشی آکادمی یاری میرساند. در حال حاضر آدرین زرافشان به عنوان کارشناس آموزش (Education Specialist) در آکادمی زبان مهرداد فعالیت دارد.
نازه آسادوریان، با مدرک کارشناسی ارشد و بیش از ۶ سال سابقه تدریس و کار با خردسالان، همواره عاشق دنیای کودکان و روند یادگیری آنها بوده است. او معتقد است که “آموزش کلید ساختن فردایی بهتر” است و افتخار میکند که در این مسیر نقشآفرین باشد. در حال حاضر، بهعنوان سرپرست واحدهای خردسال و فانیکس در آکادمی زبان مهرداد فعالیت دارد و همراه با تیمی از مدرسین خلاق، در راستای بهبود فرآیند یادگیری کودکان گام برمیدارد. او باور دارد که کودکان با سرعتی شگفتانگیز میآموزند و آموزش باید بازیمحور باشد تا یادگیری را برای آنها لذتبخش، مؤثر و ماندگار کند. در مسیر تحقق این باورها، فعالیت خود را در آکادمی زبان مهرداد ادامه داده تا با پرورش نسلی خلاق و توانمند، سهمی در ساختن آیندهای روشنتر برای کودکان این سرزمین داشته باشد.
محمدرضا فارسینژاد، دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی، مدرس و کارشناس تحقیق و توسعه در آکادمی زبان مهرداد، با یک دهه تجربه تدریس و پژوهش، بر طراحی روشهای آموزشی نوآورانه و انتخاب منابع متناسب با نیاز زبانآموزان و ابزار تدریس مدرسان تمرکز دارد. او با تسلط به زبان انگلیسی و مهارتهای تحلیلی و فنی، به بهبود کیفیت آموزش و همسویی با مأموریت آکادمی زبان مهرداد در پرورش زبانآموزان و مدرسان مسلط و خلاق کمک میکند. او باور دارد آموزش مؤثر همراه با نوآوری های دیجیتالی، زبانآموزان را به شهروندانی جهانی تبدیل میکند که در قرن بیستویکم نقشآفرینی خواهند کرد.